Godnatt=)

En trevlig tisdag har det varit trots ryggont o spänningsvärk.. Misstänker magkatarr oxå, efetrsom jag aldrig känner nån mättnad plus har ont i magen hela tin :S

Idag har jag varit med allt möjligt folk =) Först med mats & maria, sen en arbetskamrat, carro, pablo, iffen, sunita mfl o efter det sebbe & kasandra=) Kom hem för femtio minuter sen, dricker oboy o ska sova snart.
Imorn får jag pengar, men efter hyran plus räkningar så har jag bara 1200 kr att leva för. Det ska räcka t mat. Inget att roa sig denna månad då. Perfekt med tanke på augustifesten S (INTE)

blä blä, dubbelblä..

Vart fan tar mina jävla pengar vägen? vill ha mina 780 spänn som gick åt läkarbesök o en kass medicin.. BAJS!

whatever, ska sova nu, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: M

Medel mot magkatarr finns på apoteket. Inte så dyrt tror jag. Vanlig åkomma, vi är flera i familjen som haft det. Ät annars yougurt med banan, lugnande för magen eller havregröt.

Nu är Daniel här, kom igår. Trevlig, mycket snygg kille! Vi konverserar på blandade språk: jag på tyska, dom andra på engelska. Ha en bra dag!

2009-08-20 @ 09:40:35

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0