=) & =(

=) -> Mitt bostadstillägg kom idag plus jag fick brev från polisen att jag kan hämta mina kläder nu. ÄNTLIGEN!
=( -> Jag tror jag börjar bli sjuk:(, en spya till så är det magen.. ;( Bläh, har inte tid å vara sjuk, faktiskt!

Eftersom jag fått in pengar för bostadstillägget från o med juli så har jag 5600:- ungefär på kontot. Vilket innebär att jag e glad!
Nu har jag råd till saker o ting, råd att köpa presenter till familj, nära & kära.

Sebbe sov hos mig inatt, mysigt mysigt!
Träffade ♥mamma & pappa♥  på en fika efter jobbet, trevligt<3 Syster hann jag träffa oxå innan jag stack hem till Mija. Mija o jag gick på stan o kollade kläder, jeansleggings fick följa med, rysligt billigt! Träffade Diia & Yim lite fort oxå.

Imorn ska jag aktivera mitt swedbank-kort o säga hejdå, vi ses aldrig mer till dumma banken Nordea. Sen så ska jag hämta kläder hos polisen. Hoppas jag kan gå t jobbet imorn oxå!

Lite bilder, (eftersom det var ett tag sen vill jag tro)





Nu ska jag slappa framför tv:n o bara chilla o hoppas på att jag inte kmr kräkas nåt mer!! ♥

Puss på er läsare!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0