:(

Denna dag är dum. Först försov jag mig, sen har jag mått allmänt piss under förmiddagen, det regnar ute, jag är seg o trött o mår helt enkelt inte bra.. Jag vill så gärna må bra!

Mina tankar tar fan livet ur mej, jag har huvudvärk o allt jag hade innan hade är *poof* borta.
Jag pratar om det som hände mig o jag mår fortf sjukt dåligt över detta, jag tror inte ngn förstår det. Vill bara glömma, sudda bort de minnena från min hjärna o leva normalt.

Är på jobbet nu o känner en start längtan efter sängen o sömnen, ett sätt att fly undan verkligheten.

Kommentarer
Postat av: M

Jag tjatade på dej om att ta emot den hjälp du blev erbjuden av kurator osv, minns du? Och sa att det inte går att springa ifrån, det kommer ifatt förr eller senare. Nu är det ifatt, Nadja, så ta emot den hjälp du kan få! Dom är proffs, dom vet hur dom ska hjälpa till och förstår dej! Du måste bearbeta detta ordentligt!

Bra att du kom iväg till ikea. Vad köpte du? Mysigt att inreda och dona i lyan, eller hur? Vem skjutsade? Har Sebbe körkort?

Skönt att du har honom!

Kram!

2009-08-27 @ 09:29:34

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0