Back to work

Är tillbaka på jobbet nu. Nu tog jag en liten paus eftersom att det är lugnt nu. Försov mig imorse oxå (självklart). Hade ställt klockan på sex o jag vaknade av den oxå. Men det är farligt att ligga kvar o dra sig för man somnar ändå bara om. Vaknade nästa gn tjugo över sju o då fick jag bråttom. In i duschen, svälja tabletter o sminka mig, sen promenad t jobbet där min frukost väntade (A)..
Vad händer idag efter jobbet då? Öh, nothing.. kanske träffa Mija ifall att hon är frisk o om hon gick t skolan idag lr inte..

Sen ska jag messa min god man o fråga när vi ska åka t Ikea. Vill sätta sprätt på presentkortet;)

well, livet leker idag=) men trött som fan är man, inte så kul -.-

See ya!

Måndagar suger!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0