Augustifesten är över

Idag ere söndag:P Vaknade vid halv tolv, har käkat frukost, kollat på The Tyra Bank's Show på tv, samt städat min garderob;)
Kom hem tidigt igår, vid 23 redan, för mådde inte bra. Träffade LIna igår, vi drack några cider, var hemma hos Sebbe för lite krök o sen var vi på stan. Jag sket i fyrverkerier & marknad, fick panik bland folkrusningen.
Vart ju mkt i fredags ändå, massa dricka, förfest, karuseller & Otten. Åkte ju karusell med Diia i torsdags oxå:P
Idag ska jag städa, tvätta o ta d lugnt.
Kanske åka t stan o se om de plockat bort alla karuseller. =)

Imorn är det dags att jobba igen. Och sen drar födelsedagarna igång:) Pappa fyller 50 år 9 september! Mija fyller 22 år 11 september o Sebbe fyller 20 år 29 augusti. Det blir kalas & party party ;)



Nu ska jag städa o fixa! ha det bra, alla läsare! Puss

Kommentarer
Postat av: Martin

Du händer det lite saker för dig:)

Det var väll bra att du gick hem tidigt för en gång skull, du är väldigt mycket ute och festar:P

2009-08-23 @ 23:07:33

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0