Är i Motala

Befinner mig i Motala med Mija hos hennes mamma. Vi kom hit igår o åker hem imorn. Idag har vi varit o badat & solat i karlsby, varmt som fan vare! Sen resten av dagen har vi mest kollat på förhäxad o på wallander. Igår var vi hos Mattias på "fest", men jag & Mija stack efter en timma, festen sög rejält. Nu sitter jag vid Mijas syrras data, och Mija själv kollar på tv.
Idag var vi även ute o gick med katten Smulan, bilder medföljer detta inlägg=)

Vi har haft det riktigt trevligt de här 2 dagarna, skönt att komma hemifrån helt enkelt.

(bilderna går tyvärr inte att rotera på denna dator, så ni får helt enkelt vrida på era huven^^)


Påväg till Motala från Norrköping


Mija i bilen^^


Jag på stranden idag=)


Mija på stranden<3


Tralala, hot! och jag menar inte mig själv ;)


Här är vi ute med katten Smulan;)


Promenad med kissemjaou=)


Sen duschade vi av smulan pga risken för fästingar. Hon är ganska så blöt på denna bild, men det kanske inte syns så väl.


Lägger in mer bilder när jag är hemma, eftersom många behöver roteras o detta går inte på denna dator av ngn skum anledning.

Är hemma imorn o då blire träffa Sebbesöt!

Wiie, kramar!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken söt katt. :)

2009-08-09 @ 15:09:41
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: M

Mysiga bilder! Verkar som ni haft en riktigt somrig o skön helg.

2009-08-09 @ 19:51:56
Postat av: martin

Skönt med sol! härliga bilder var själv länge sedan man badade. himla söt katt!:) kram

2009-08-11 @ 16:38:16

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0