Tisdag...

 (orkar ej lägga upp bild på mig, så det fick bli min lilla väska ist)


Maja hjälpte mig med grunderna till designen på min blogg igår. Visst blev det fint? Ska fixa mer saker senare som headern, och texten på sidokolumnen.
Det har varit en otroligt jobbig dag! Huvudvärk & illamående. Och bredvid mig vid datorerna sitter en kille som bokstavligt talat stinker av parfym. Fy fan, huvudvärken går ju inte över för det.
Ska träffa martin om en timma. Sen blir det väl åka hem. Imorn ska jag ta med mig väskan till honom s¨å jag slipper bära omkring med den på stan o när vi ska festa^^ Inte så kul, hehe. jag ska sova hos Martin mellan torsdag till lördag.
Ikväll blir det lugnt.. Ska betala en grej via banken när jag kmr hem. Martin har mitt bankomatkort o tur är väl det, eftersom jag verkligen inte klarar av att hålla i pengarna. Sånt måste man ju lära sig helt enkelt. betala alla viktiga grejer sen o köp saker efter att allt viktigt är betalt. Och ja, jag har iaf lyckats, men av nån anledning så kommer fler saker jag måste betala. Så irriterande. Spc med Veckorevyn & Solo, som jag ju har avbeställt! Ändå kmr tidningarna hem till mig! Och, ja, gillar gillar att läsa dem, men jag har inte råd att prenumera på dem.
Nästa vecka ska jag ju som sagt kolla in lägenheten, det ser man ju fram emot, kan jag lova! Vem drömmer inte om egen lägenhet när man som jag är 19, snart 20 år? Och det är är perfekt, det är att när jag flyttat in i lägenheten så tar det bara 2 minuter att gå till jobbet! najs va? jag slipper tidiga morgnar och jobbiga bussar som krånglar. På tal om bussar då, mitt årskort går ut i december så jag kan ju fortsätta åka vart jag vill i östergötland ändå. O sen lär det nog bli värdekort lr nåt sånt för att hälsa på älsk i gusum och hos min familj ofc. För när jag flyttar så blir det nog antagligen så att han kmr sova mestadels hos mig ist för jag hos honom som det är nu. jag sover väl där typ en gn i veckan och han hos mig betydligt mer sällan pga vissa problem hemma hos mig.
usch, jag kan inte fatta att jag klarade av denna dag på jobbet, när jag är så uppe i högvarv + har huvudvärk sen en vecka tillbaka.. Men man får väl vara motiverad helt enkelt. Pengar vill man ju ha och att vara hemma uttråkar nog mig något.. :P
Jaha, lite seg nudå, så orkar ej skriva mer.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0