=)



Nu har jag bestämt mig för att skapa en ny blogg och det fick bli blogg.se..
Innan dess bloggade jag på metrobloggen där jag har bloggat sedan hösten 2007. Igår beslutade jag mig för att ta bort den bloggen eftersom jag inte orkade med alla gamla inlägg.  Jag ville helt enkelt börja om på nytt. Inte så konstigt tycker jag eftersom jag vill glömma vissa saker och gå vidare. Och det kommer ju hända mig mycket nytt framöver. År 2009 är ett stort år för mig. jag fyller 20 den 30 maj, jag har fått en lägenhet i Vilbergen där jag beräknar att få flytta in sommaren 2009. Jag har jobbat ett år nu i vår^^ Detta år är alltså stort för mig.
Vi får se om denna blogg blir lika full med inlägg som min förra blogg. Då bloggade jag som mest flera gr om dagen och jag vet inte hur många sidor som fanns på den bloggen. jag tycker det är skönt att den är borta, skönt att slippa få ångest över dåtiden då jag mådde rätt dåligt och det hände mycket. Iofs mår jag väl inte bättre nu, men jag ser framåt iaf, det kunde jag inte göra förr.
Jag kanske berättar om mitt liv senare, som det ser ut nu orkar jag inte tänka på dåtiden överhuvudtaget.
Nu måste jag gå. jag skriver förhoppningsvis mer imorgon efter att jag slutat jobba.











Kommentarer
Postat av: Mats

Jag tror det kommer gå bra :D kul med att du ska flytta ^^



kram mats

2009-05-03 @ 03:08:19
Postat av: Martin

Det kommer att bli bra^^ och det är kul att du fortsätter att blogga:) du är ju så bra på att skriva puss

2009-05-03 @ 21:34:23

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0